01 października 2008

Allegro i phishing - ciąg dalszy sprawy

Na początku lipca w dwóch wpisach (tu i tu) zasugerowałem, ze Allegro jako poważna firma powinna trochę bardziej zadbać o swoich klientów i zabezpieczyć ich m.in. przed phishingiem. Sprawę dostrzegły media Aukcje.org i Dziennik Internautów. A w tej drugiej publikacji zacytowany został rzecznik prasowy Allegro pan Patryk Tryzubiak, który bił się w pierś i obiecywał, że w najbliższym czasie portal popracuje nad bezpieczeństwem i usunie wszystkie elementy, które mogą prowadzić do phishingu.

Co mamy po 3 miesiącach? Żadnych zmian nie widać, a pan rzecznik niestety nie odpisuje (może jestem zbyt malej wagi:) ). Dlatego pytam się ponownie jak można wykorzystywać pozycje monopolisty i nie dbać o bezpieczeństwo internautów. Przecież Allegro organizuje tyle imprez, ze miałoby także budżet na kampanie antiphishingową i wprowadzenie kilku poprawek w obsłudze klienta. Trzeba tylko chęci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.