10 października 2008

Najciekawsze tematy minionych dwóch dni

Ostatnio nie narzekałem na brak wolnego czasu, a trzeba jeszcze prowadzić serwis magazynu komputerowego NEXT, w którym pracuję. W związku z tym prezentuję kilka zajawek wiadomości, które moim zdaniem warto przeczytać (i które oczywiści tworzyłem). Oto one:

Yahoo! startuje ze statystykami
Po przejęciu przez Yahoo firmy IndexTools było wiadomo, że prędzej czy później w domenie Yahoo pojawi się nowy serwis ze statystykami. To wydarzenie nastąpiło wczoraj, kiedy wystartował serwis Yahoo Web Analytics.

Reklamy w serwisie Mapy Google
Nie od dzisiaj wiadomo, że Google, tworząc kolejne produkty, stara się umieścić w nich swoje reklamy. Znamy już reklamowe boksy i linki w Gmailu, teraz przyszedł czas na serwis Mapy Google (Google Maps).

Rozbudowane możliwości Gmail IMAP
Zespół programistów Google pracujący nad rozwojem Gmail Labs (eksperymentalnych rozszerzeń dla poczty Google) przygotował dodatek dający większą kontrolę nad protokołem IMAP.

Zoho oferuje konto e-mailowe z dostępem offline
Zoho od zawsze rywalizowało z Google o miano serwisu oferującego najlepszy zestaw webowych aplikacji biurowych. Wiele razy udawało im się prześcignąć giganta, np. wprowadzając obsługę offline w Zoho Docs, przed tym, nim została uruchomiona w Google Dokumenty. Teraz Zoho startuje z zupełnie nowym serwisem Zoho Mail. Właśnie zakończyły się jego zamknięte beta testy.

Zachęcam do przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.