16 października 2008

Portal dla ludzi z klasą i szukających drugiej połówki

Znalazłem kilka ciekawych informacji odnośnie naszej-klasy, czy też nowych funkcji portalu, które wydają mi się godne wspomnienia.

NK wychodzi do blogerów i ludzi prowadzących strony, czy też aktywnie działających na różnego rodzaju forach. W preferencjach konta znalazła się możliwość wygenerowania skryptu w JS, który będzie pobierał i wyświetlał wizytówkę stworzoną na podstawie danych z naszego profilu. Poniżej efekt:

Można spekulować, że to pierwszy krok to stworzenia serwisu opartego nie tylko o ludzi z dawnych lat szkolnych, ale także nowych znajomych.

Druga informacja to bardziej ciekawostka. Uważam (po treściach jakie można znaleźć w profilach niektórych osób), że wielu ludzi traktuje NK jako miejsce spotkania ewentualnej drugiej połowy (tak dyplomatycznie). Dlatego zadziwił mnie baner serwisu be2 - Znajdź swoją drugą połówkę, wyświetlany na pierwszej stronie tuż po zalogowaniu. Szkoda tylko, że w NK nie podajemy stanu małżeńskiego, znacznie ułatwiłoby to zastosowanie reklamy targetowanej.


Na zupełny koniec jeszcze garść statystyk (za ostatnie miesiące) z Alexy i Google Trends. Według Alexy, nie jest dobrze, ale nie jest też źle. Według GT jest średniawo.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.