22 października 2008

Jak skutecznie zablokować praską część Warszawy

Tak dużych korków jakie dzisiaj spotkałem na drodze do pracy nie było po tej stronie Wisły chyba nigdy. Wszystko za sprawą zamkniętego przejazdu ulicą Radzymińską - remont torów prowadzony przez PKP. Nikt chyba nie przewidywał, że tak może się to skończyć. W każdym razie, chyba lepiej kierować się na Ząbki i wjeżdżać do Warszawy z zupełnie innej strony.

Gdzieś słyszałem, że remont ma się skończyć dopiero w połowie listopada, a to oznaczałoby jeszcze miesiąc utrudnień. Mam nadzieje, że ta wizja się nie sprawdzi, bo przesiądę się na rower i mimo 5 stopni Celsiusza, będę dojeżdżał do pracy jak człowiek.

PS. Do zarządu PKP: nie można było przeprowadzić remontu latem, kiedy Warszawa jest bardziej wyludniona?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.