07 października 2008

Nie Google Docs, a Google Dokumenty

Tak jak podejrzewałem i pisałem wczoraj zespół pracujący nad Google Docs przygotował uaktualnienie funkcjonalności tej części serwisu, za pomocą której można edytować arkusze kalkulacyjne.

Oprócz nowości wspomnianych przeze mnie wczoraj uaktualniony został także toolbar, w którym znalazły się zupełnie nowe pozycje np. szybka zmiana formatów. Dodana została także obsługa formuł, która jest teraz wyciągnięta na toolbar i dzięki temu bardziej dostępna.


Jednak co znacznie ciekawsze w końcu doczekaliśmy się pełnej polskiej wersji. Wszystkie zmiany, które wprowadzono wczoraj (i wprowadzana wcześniej) są też dostępne w naszym języku ojczystym. Kolejna super informacja - Google Dokumenty działa już z Gears, a więc jest dostępne offline i ładuje się dużo szybciej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.