06 października 2008

Rezygnacja z Woopry

Po przeczytaniu wpisu na Webstop - Ile kosztuje Cię wolne działanie strony ... zdecydowałem, że będę kontynuował rezygnację z elementów strony, które są zupełnie zbędne. Dzięki temu będę mógł wstawić coś zupełnie nowego. A dzięki temu sama strona będzie ladować się szybciej.

22 września zrezygnowałem ze statystyk prowadzonych w Clicky. Podałem wtedy dwa powody mojego postępowania wśród nich jednym było przystąpienie do programu Blogvertising, drugim fakt, że Clicky każe płacić za wszystkie ciekawe funkcjonalności (te które np. GA czy wspomnianym Blogvertising są bezpłatne).

Wczoraj postanowiłem także zrezygnować z serwisu Woopra, zapowiadanego jako rewolucja w statystykach ery web2.0. Trochę zawiodłem się na jego możliwościach. Poza ciekawym wyglądem i możliwością śledzenia on-line internautów, ich tagowaniem i możliwością rozmowy on-line z internautami oglądającymi stronę nie znalazłem nic co mogłoby mnie zatrzymać, przy tym serwisie. Co ciekawe ostatnio pojawiły się niezidentyfikowane problemy i niektóre dane po prostu nie były logowane i wyświetlane. Miałem także problemy załadowaniem całej strony, bo połączenie wieszało się na serwerach Woopry.
Generalnie serwis jest poprawny i nawet urzeka wykonaniem interfejsu, warto z niego skorzystać jeśli nie potrzebujemy rozbudowanego systemu statystyk i zależy nam na statystykach on-lin (ja doszedłem do wniosku, że mi to jednak nie jest potrzebne).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.