14 października 2008

Pinger jest lepszy niż Blip?

Miałem kiedyś (czytaj kilka miesięcy temu) możliwość rozmowy z włodarzami o2.pl. Po niej zainteresowałem się m.in. ich serwisem pinger.pl, jako jednym z fenomenów polskiego internetu. Dzisiaj powracam (patrz Webatech na pinger.pl) do tematu, aby informować o rozwoju i nowych funkcjach jakie będą się pojawiać w pingerze.

Na początek jednak małe przypomnienie.
Czym jest Pinger.pl? Pinger to portal, na którym zobaczysz co piszą Twoi znajomi. Możesz pozostawać z nimi w kontakcie przez komentowanie ich wpisów lub dodawanie własnych. Z pingera możesz korzystać przez przeglądarkę, e-mail, komunikator internetowy lub telefon komórkowy! Dla tych, którzy korzystają z blip.pl śpieszę z wyjaśnieniem, że pinger.pl to serwis o bardzo podobnych możliwościach.
www.Google.pl/AdSense. Rozmiar boksa, w którym umieszczona zostanie reklama ograniczony jest do 200px szerokości. Wszystkie reklamy można dodawać w sekcji Ustawienia i Wygląd minibloga.

Oprócz możliwości umieszczania reklam wprowadzono także nową wtyczkę do komunikatora Tlen (za jego pomocą można wysyłać wiadomości wprost na pinger), a także skryptozakładki, które umożliwiają szybsze i łatwiejsze wstawianie wiadomości.

Obserwowałem jeden i drugi serwis i uważam, że mimo bardzo podobnych założeń zarówno blip.pl, jak i pinger.pl ewoluują w dwie różne strony. Plus dla o2.pl za możliwość zarabiania na miniblogu. Minus dla blipa, za brak takiej funkcji jak sekretarka (patrz http://blip.topa.pl/sekretarka).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.