26 października 2008

Jakdojade.pl w Poznaniu na ulicę warszawska? - UPDATE


W końcu otrzymałem korespondencję od twórców serwisu jakdojade.pl. Według niej już w przyszłym tygodniu szykują się pewne zmiany, jednak pełna wersja serwisu (nie testowa) ma być gotowa za około 2-3 tygodnie. Z założenia jakdojade.pl ma być darmowy, ale mogą się w nim pojawić usługi płatne np. za SMS-a (myślę, że chodzi tutaj np. o wysyłanie odpowiedzi z rozkładem na komórkę po podaniu lokalizacji startu i zakończenia trasy).

Co może ciekawić to inny sposób podejścia do wyznaczania trasy. Nie będzie możliwości wyboru najkrótszej, najszybszej lub optymalnej, pojawi się za to opcja trasy 'najlepszej' i 'extreme' (dla spóźnionych - mających sieciówki i mało czasu, gotowych na trochę ryzyka i biegu. W późniejszym czasie pojawi się bardziej zaawansowane wyszukiwanie.

Pod koniec tygodnia mają zostać wprowadzone udogodnienia, o których pisałem wcześniej, a więc wyszukiwanie tuż po wybraniu punktu końcowego, lista numerów linii (bo czasami dużo łatwiej i szybciej kliknąć niż wpisywać dane), czy link do głównej strony serwisu np. pod logo, umożliwiający prosty powrót do początku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.