18 września 2008

Szukajcie, a znajdziecie


Właśnie dostałem informację o nowym polskim startupie, który według mnie ma szansę na powodzenie, a przynajmniej wygląda bardzo ciekawie. Mowa o szukajdo.pl - start już niedługo.

Szukajdo.pl stawia na budowanie społeczności której użytkownicy sami określają do czego mogą być przydatni. Szukajdo.pl będzie połączeniem serwisu ogłoszeniowego oraz portalu społecznościowego. Obecnie nie ma na rynku podobnego projektu mimo dużej ilości podobnych do siebie serwisów z ogłoszeniami pogrupowanych według schematycznych kategorii. Główną funkcją serwisu będzie możliwosć odnajdywania osób pasujących, nadających się do konkretnych czynności oraz celów.


Więcej informacji o funkcjonalności serwisu już niedługo, tj. tuż przed startem serwisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.