10 września 2008

Google Chrome 2% rynku według GetClicky.com

Serwis Clicky, którego podstawową funkcjonalnością jest zbieranie statystyk odwiedzin stron, uszczęśliwił mnie dwa razy w ciągu jednego tygodnia.

Pierwsze szczęście
Przygotowanie strony z globalnymi statystykami, która integruje wyniki z 45 tyś. witryn i wyświetla je w miłej dla oka postaci. Nie są to oczywiście pełne statystyki, ale możemy w nich zobaczyć, która z przeglądarek, czy systemów operacyjnych miał/a największą popularność. Warto odnotować fakt, że zostały one przygotowane po ukazaniu się przeglądarki Google Chrome i po kilku dniach były cytowane przez TechCrunch. W tym momencie według danych Chrome utrzymuje 2% udział w rynku lokując się za Safari i wyprzedzając Operę. Strona serwisu jest dostępna pod adresem .

Drugie szczęście
Przygotowano wersję dla urządzeń mobilnych m.getclicky.com i i.getclicky.com. W końcu statystyki odwiedzalności będzie można szybko sprawdzać na telefonie. Co ciekawe wczoraj dodano także funkcję, która umożliwia wyświetlanie wyników na żywo, bez konieczności przeładowywania strony.

Raz jeszcze utwierdziłem się w wyborze Clicky jako dobrego systemu statystyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.