22 września 2008

Rezygnacja ze statystyk Clicky

Mimo ciągłego rozwoju serwisu statystyk Clicky jestem zmuszony z niego zrezygnować. Złożyło się na to kilka powodów. Jeden najważniejszy jest taki, że wersja bezpłatna jest mocno ograniczona w stosunku do płatnej. Dodatkowo mam wrażenie, że nowe funkcje, które są co jakiś czas wdrażane dostępne są tylko dla abonentów płatnych pakietów. Niestety, to co oferuje Clicky w większości można znaleźć w innych systemach, oprócz oczywiście statystyk w czasie rzeczywistym, ale do tego celu można wykorzystać np. darmową Wooprę, którą teraz zamierzam wypróbować.

Kolejny powód rezygnacji z Clicky, to przystąpienie do Blogvertising, którego jednym z wymogów było uruchomienie przygotowanego przez serwis skryptu statystyk. Nie warto ładować kilku skryptów na stronie, których funkcjonalność się dubluje, wiec Clicky mówię do widzenia.

PS. Clicky jest na prawdę dobrym serwisem, niestety płatnym. Dla osłody: przez 30 dni można korzystać z jego wszystkich dogodności.
PS2. Moje posty o Clicky:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.