28 września 2008

Skąpiec wcale nie jest skąpy, czyli nowe kategorie w trzeciej polskiej porównywarce cen

Serwis porównujący ceny Skąpiec.pl wprowadził ostatnio (od czasu poprzedniego wpisu) kilka aktualizacji. Jedną z nich jest dział Finanse, składający się z trzech sekcji: Kredyty, Ubezpieczenia i Inwestycje. Po przestudiowaniu innych porównywarek nie znalazłem podobnej możliwości. Dzięki niej szybko znajdziemy kilka ofert banków, w śród których na pewno uda nam się wybrać ten najbardziej korzystny. Usługa, którą oferuje skąpiec powstała przy współpracy z serwisem hipermarketfinansowy.pl (chyba ktoś za długo myślał nad domeną). Dzięki temu każde oprocentowane kredytu, lokaty i innych instrumentów finansowych jest uaktualniane codziennie. Co ciekawe kiedy zdecydujemy się na wybraną ofertę, doradca wskazany przez serwis spotka się z nami w domu lub oddziale najbliżej miejsca zamieszkania i potwierdzi kalkulacje.


Kolejną nowością zaprezentowaną 26 września jest kategoria Markowe pióra i długopisy. Okazuje się, że ceny nawet takich przedmiotów można porównywać, szczególnie, że zbliżamy się do gwiazdki, a Polacy coraz częściej kupują drogie i markowe prezenty. W tym momencie piór wiecznych jest ponad 200 modeli, do tego 90 rodzajów markowych ołówków i 225 modeli długopisów. Widać, że twórcy poważnie podeszli do tematu i oferują internautom całkiem dużą bazę fajnych akcesoriów piśmienniczych. Niektóre z nich są bardzo, bardzo drogie - długo mnie na takie nie będzie stać.


Na koniec warto wspomnieć o wynikach Megapanelu za lipiec 2008. Niestety wprowadzane nowości nie pomagają Skąpcowi i dużo traci on do drugiego Nokaut.pl. Dane:
- Ceneo: 2,72 mln UU
- Nokaut: 1,77 mln UU
- Skąpiec: 0,65 mln UU
- Radar: 0,52 mln UU
- Kupujemy.pl: 0,23 mln UU

PS. Warto pamiętać, że kredyty finansowe i tak w dużej mierze zależą od zdolności finansowych kredytobiorcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.