16 maja 2008

iPhone w Polsce! część druga

rozmowa przy kolacji:
  • Kochanie, wiesz dzisiaj wszyscy w internecie trąbili o tym, że iPhone wchodzi do Polski i będzie dostępny przez sieć Orange.
  • OK, ciekawe, tylko czym jest ten iPhone? Z nazwy rozumiem, że to telefon.
  • Hmmm, iPhone, to wiesz taki właśnie telefon firmowany przez Apple (tak jak inne produkty, iPod, iMac, itd. itp), który ma w sobie wszystko. Możesz na nim instalować aplikacje, słuchać muzyki, oglądać wideo, aha i ma moduł WiFi, a teraz będzie mieć jeszcze GPS.
  • OK, to rozumiem, tylko w czym rzecz? Czemu nagle wszyscy mieliby się nim interesować? Przecież, to o czym mówisz ma każdy telefon.
  • No tak, sam nie wiem. Być może chodzi o sposób w jaki nim się steruje, a może po prostu chodzi o jego wygląd. 
  • Z pewnością o wygląd...
Dlaczego wszyscy szaleją na punkcie iPhone'a? Może to po prostu moda? Przecież jego pierwsza wersja sprzętowa nie jest oszałamiajaca. Ja przyznaje podobał mi się, ale żeby go kupić, to jeszcze musiałby mieć m.in. GPS i 3G. Być może zrobię to jeśli pojawi się wersja z nowym firmware 2.0, bo dopiero wtedy produkt ten będzie podobnie jak Windows XP z Service Pack 3 - w końcu kompletny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.