09 maja 2008

17-18.05.2008 - warszawska noc muzeów - zwiedzanie czas zacząć

Po raz piaty odbędzie się ogólnoeuropejska impreza z cyklu "NOC MUZEÓW". Mieszkam w stolicy, więc najbardziej interesuje mnie program przygotowany dla Warszawy, ale z tego co wiem, to Trójmiasto, także zamierza wziąć udział w promowaniu kultury.
Dla tych, którzy nie wiedzą, krótka informacja: Noc Muzeów to jedna noc (a właściwie późny wieczór - do 1:00) kiedy wszystkie muzea i podobne instytucje udostępniają swoje zbiory wszystkim zainteresowanym i co ważne nie odpłatnie. W tym roku impreza odbędzie się z 17-18 maja i rozpocznie się koncertem Urszuli Dudziak na Rynku Starego Miasta.
Szukając informacji o owym wydarzeniu znalazłem kilka stron WWW, jednak tylko ta z Aktivist była przygotowana profesjonalnie. Wystarczy spojrzeć na mapkę obok... bez komentarza. Zapraszam do przeczytania dokładnych informacji.
Tej nocy nie masz wymówki, że jest za drogo, albo nie masz czasu na kulturę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.