22 maja 2008

Akcja Żądaj OpenID

Za serwisem OSnews.pl:
OpenID rozwija się, dostępna jest już specyfikacja drugiej wersji tego protokołu, wciąż jednak niewiele stron “wpuszcza” użytkowników tych sieciowych identyfikatorów. Pora to zmienić!Kilka dni temu ruszyła kampania „Żądaj OpenID” (ang. „Demand OpenID“). Ma ona na celu zebranie w jednym miejscu głosów użytkowników, którzy chcieliby na ulubionych stronach przedstawiać się swoim OpenID. By przyłączyć się wystarczy wejść na stronę demand.openid.net i zainstalować umieszczoną tam „skryptozakładkę“. Pozwoli ona wygodnie dopisywać odwiedzane strony do listy witryn, którym do doskonałości brakuje już tylko obsługi OpenID.
OSnews.pl » Żądaj OpenID

Ja podpisuję się pod tą akcją obiema rękami. Mam tylko nadzieję, że skrypt, którego używanie proponuje się na stronie nie będzie służyć do informowania jakie strony przeglądamy. Jednak dla ostrożności warto go stosować tylko na wybranych stronach, na których uważamy, że OpenID jest niezbędne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.