05 maja 2008

Ashampoo Burning Studio 2008 - pełna licencja za darmo

Większość użytkowników Windows używa do nagrywania płyt najróżniejszych mutacji pakietu Nero zapominając o alternatywach takich jak chociażby Ashampoo Burning Studio. Piszę o tym, bo właśnie w sieci natknąłem się na jego pełną wersję, nieograniczoną ani czasowo, ani funkcjonalnie. Wystarczy pobrać program ze strony i postępować według informacji podawanych przez instalator. Po pierwszym uruchomieniu aplikacji wystarczy wybrać opcję, w której proponowana jest pełna wersja aplikacji. Następnie, na stronie www, która się otworzy należy wpisać adres e-mail i kliknąć na link w liście, który przyjdzie na skrzynkę. W drugim e-mailu przesłany zostanie właściwy kod aktywacyjny.

1 komentarz:

  1. Anonimowy1:56 PM

    sciema. wysle swojego maila i beda kazac mi placic za oprogramowanie podobnie jak z piratem windowsa

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.