31 sierpnia 2008

Ostrzeżenia Firefoksa 3.0

26 sierpnia pisałem o problemach jakie mogą sprawić certyfikaty SSL w najnowszym Firefoksie, a także o tym jak się ich najprościej pozbyć. Mimo tego, że Firefox 3.0 lepiej zabezpiecza internautę, to cała sprawa i tak przypomina mi trochę Vistowe zabezpieczenie UAC, które wyłącza większość użytkowników systemu Microsoftu.
Powracam do tematu bo podobny pogląd zaczął być głoszony także przez amerykańskie serwisy internetowe np. OSNews - Firefox 3.0's SSL Certificate Interface Meets Resistance, amerykański PC World. Osobiście czekam, aż Mozilla przygotuje stosowną aktualizację, albo pojawi się chociażby jakiś dodatek rozwiązujący kwestię wyświetlania informacji o problemie z certyfikatem SSL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.