05 sierpnia 2008

Kolejna odsłona DodajDo

Jak udało mi się dowiedzieć trwają właśnie prace nad udoskonaleniem strony, widgeta DodajDo.

Interfejs
Podstawowa funkcjonalność serwisu nie ulegnie zmianie, czyli nadal będziemy mogli za pośrednictwem widgetu dodawać ciekawe strony do najpopularniejszych portali społecznościowych, nie tylko polskich. Na tym etapie internauci zauważą zapewne lekką zmianę w grafice przycisku służącego dodawania witryn. Jeśli już o grafice, to warto także wspomnieć o nowym interfejsie strony, który jest teraz lepiej zorganizowany. Wyraźny podział na dwie części: dodawanie zakładek i RSS wydaje się idealny.
Tak wygląda udoskonalony interfejs.

 

Rozszerzenia dla przeglądarek
Jednak to co ma stanowić o sile nowej wersji DodajDo, to rozszerzenie pozwalające dodawać strony z poziomu przeglądarki, tak jak np. w StumbleUpon, tyle, że to serwis bazujacy na innych założeniach. Na tym etapie prac przygotowano dodatki do dwóch przeglądarek Firefoksa i Opery, ciekawe dlaczego nie ma wersji dla IE i czy się pojawi?

Tagi i konkurencja dla wykop.pl?
To co jeszcze czeka nas nowego w przyszłej wersji DodajDo, to prawdopodobnie tagowanie dodawanych wiadomości lub pobieranie tagów bezpośrednio z serwisów z jakich następuje dodanie. Już teraz na stronie głównej widać podział na kilka kategorii: Wszystkie, Technologie, Nauka, Sport, Polityka, Rozrywka. Dzięki temu DodajDo może stać się realną konkurencją dla takich serwisów jak np. wykop. Jestem ciekaw ile informacji na wykopie jest dodanych przez DodajDo.

Na razie nie wiadomo kiedy zakończą się testy i nowa funkcjonalność będzie dostępna dla wszystkich. Chciałbym jednak zaznaczyć, że DodajDo to jeden z tych pomysłów, które osobiście bardzo mi się podobają.

1 komentarz:

  1. Anonimowy2:03 PM

    Wypróbowałem DodajDo na:
    wpodskokach.pl

    Usługa potrzebuje dopracowania, ale wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.