04 sierpnia 2008

Pudełko pełne blogów, czyli Blogbox.com.pl

Ostatnio poświęciłem kilka godzin na przeszukanie internetu pod kątek ciekawych serwisów agregujących blogi, posty, czy też komentarze jakie się na nich ukazują. Moją uwagę przykul zwłaszcza polski agregator blogów sponsorowany przez Wprost, czyli Blogbox.com.pl.

Blogbox.com.pl, to swojego rodzaju agregator, biblioteka, katalog dobranych przez społeczność blogów. Dzięki temu treści, które można przeczytać na stronie głównej serwisu są wyselekcjonowane i praktycznie nie powtarzają się.
Dodatkowo podzielone są na kategorie i podkategorie. Jest to wygodne rozwiązanie także dla internautów, dzięki temu nie muszą przeszukiwać kilku stron tylko wybierają odpowiednią kategorię i czytają znajdujące się w niej wiadomości. Warto także wspomnieć, o możliwości indywidualnej organizacji strony głównej przez każdego użytkownika. Jest to ta strona serwisu, która została zarezerwowana dla wszystkich internautów.

Natomiast an drugim brzegu stoją już blogerzy. Serwis Blogbox.pl umożliwia im dodanie prowadzonych blogów i próbę dostania się do serwisu. Dzięki temu jego poczytność może znacznie wzrosnąć, co jest dużym plusem zarówno dla blogera, jak i internautów, którzy zyskają kolejne ciekawe źródło informacji.

Jak łatwo się domyśleć ja także dodałem do listy swojego bloga. Jeśli podobają ci się informacje jakie na nim publikuję odwiedź stronę serwisu, jeśli nie masz załóż konto i oddaj głos, osądź moją pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.