05 sierpnia 2008

GMail 7000

Dzisiaj GMail przekroczył próg 7000 MB. Jako użytkownik tego systemu poczty jestem z tego powodu "niezmiernie zadowolony", choć zajmuję około 4% wolnego miejsca. Teraz będę spać spokojnie, bo nigdy nie zabraknie mi miejsca na PDFy, JPEGi i podobne pliki.

Nie wiem komu w dzisiejszych czasach jest potrzebna, aż tak pojemna skrzynka? Według mnie przy jej normalnym użytkowaniu można zająć do 15%-30% powierzchni. Co ciekawe w Google Apps możliwe jest zarezerwowanie, aż 25 GB miejsca na pojedynczą skrzynkę. A rodzima poczta o2.pl proponuje konta o powierzchni 10 GB. Wiadomo zatem, że to bardziej zagrywka marketingowa, szczególnie że powierzchnia GMaila zwiększa się z minuty na minutę, z sekundy na sekundę.


PS. Byłbym zapomniał. Konta GMail idealnie nadają się na P2M.

8 komentarzy:

  1. dzis przekroczylem ktaze 7000 megabajtow zajete mam 39%
    najwiecej bylo 49% ale to bylo na krotko zanim skrzynka zaczela szybciej "rosnac"

    OdpowiedzUsuń
  2. kto jeszcze pamięta te czasy, to było chyba ze 3 lata temu

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:25 AM

    Dla mnie wciąż za mało, żeby wepchnąć całe moje archiwum poczty od 1999 z Thunderbirda przez imap.. Zebrało się tego jakieś 9GB

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) ja robię czystkę średnio raz na kilka miesięcy. Ale tyle zajmują ci same teksty? bo aż mi się wierzyć nie chce. Jeśli nie to propozycja:przenieś załączniki tekstowe do Google Docs:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2:39 PM

    Niee, na pewno nie są to same teksty - pewnie większość zajmują historyczne projekty stron www do zatwierdzenia, albo łańcuszki dowcipów rysunkowych sprzed 7 lat rozsyłanych przez znajomych spamerów..
    W czasach przed youtube ludzie wysyłali pliki wideo z bzdetami emailem, możliwe, że jakieś się tam uchowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli czego uzywasz do przeszukiwania poczty? gmail ze swoja wyszukiwarka bylby chyba jednak najlepszy do takiej ilosci tekstu

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy6:46 PM

    moja skrzynka zajęta jest obecnie prawie w 25% (tekst + różne załączniki, ale nie żadne obrazki, filmiki ani nic do odsłuchania)...

    ... ale to tylko dlatego że w pewnym momencie urosła mi w oczach, bo już się bałem że będę miał do wyboru usuwanie starej poczty albo założenie nowego konta - ani jedno ani drugie rozwiązanie nie napawało mnie przsadnym optymizmem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze mozna zalozyc druga skryznke i synchronizowac maile, ale to juz malo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.