23 września 2009

Szybka nauka przez internet – omnimemo

Niedawno dostałem informację o serwisie omnimemo.com – bardzo ciekawym startupie wspomagającym naukę. Podobny sam chciałem zrobić, ale ubiegł mnie Tomasz Korzeniowski, którego prezentację prawdopodobnie miałem okazję oglądać na Auli Polskiej na której prezentowany był Polar Rose.

 

Omnimemo jest serwisem, który za pomocą systemu inteligentnych fiszek, pomaga ludziom uczyć sie nowych umiejętności. Owa pomoc polega na wykorzystaniu algorytmu optymalizującego powtórki materiału, który chcemy opanować. Co ciekawe jest on oparty o prace badawcze dr Piotr Wozniaka, tworcy Supermemo. (http://www.wired.com/medtech/health/magazine/16-05/ff_wozniak?currentPage=all).

omnimemoPo zarejestrowaniu się do Omnimemo możemy wybrać istniejące kursy np. słówka z języka hiszpańskiego, czy też dodać własne materiały. Następnie system wyświetla nam rozpoczęte nauki i podpowiada jakie słówka, czy wyrażenia powinnyśmy przećwiczyć danego dnia. Generalnie system ten znany jest z desktopowych programów do nauki języków, ale w omnimemo został rozszerzony także na inne dziedziny i co ważne jest dostępny on-line. Niedługo pewnie można będzie się spodziewać wersji mobilnych na telefony komórkowe, smartfony. Pozwoli to na zdobycie większej rzeszy fanów. omnimemo2Ponieważ jest to wersja beta, to w niedługim czasie możemy spodziewać się dodatkowych funkcjonalności, tymczasem zapraszam do testów. Według mnie na prawdę warto.

1 komentarz:

  1. Dziś rano uaktualniłem http://omnimemo.com o nową funkcjonalność... polski interfejs, integracja z Facebook-iem, edytor wysiwyg, ulepszony modul do nauki... i kilka innych usprawnien :)

    Zaprszam do rejestracji!

    omnimemo jest w wersji BETA. Byloby mi milo gdybyscie zechcieli sie podzielic swoimi uwagami oraz pomyslami. Prosze smialo piszcie do mnie tomek(AT)omnimmo.com

    P.S.
    Z prezentacja na Auli byl Pawel Rutkowki :)

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.