30 września 2009

Rynek domen w Polsce – relacja z MD

meet_logoW ubiegły weekend miałem okazję uczestniczyć w konferencji MeetDomainers, z której zgodnie z obietnicą napisałem relację. Znajdziecie ją w całości na interaktywnie.com. Poniżej wstęp na zachętę:

 

Domainer - osoba skupująca domeny, by za chwilę je sprzedać. Taki konik, tyle że handlujący domenami. Takie mniemanie o tych osobach miałem do tego weekendu. Jednak mój pogląd na działania tego typu „inwestorów” zmienił się po konferencji MeetDomainers, która w ostatni weekend odbyła się w Warszawie w hotelu Marriott. Jest to już druga edycja spotkania, pierwsza miała miejsce w ubiegłym roku w Krakowie. Do stolicy na ciekawe wykłady i aukcję domen na żywo przyjechało około 60 osób. Jednak tym razem goście z zagranicy nie dopisali i stanowili na sali znaczną mniejszość. czytaj całość

 

Dodatkowo przygotowałem dla Ciebie inne artykuły:
Omnimemo - kolejna beta już dostępna
RSS to Blip odsłona druga
Sidewiki – czyli społeczność od Google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.