26 września 2009

Omnimemo - kolejna beta już dostępna

omnimemo_logo Niedawno Dwa dni temu pisałemo startupie do nauki za pomocą internetowych fiszek - omnimemo.com. Dzisiaj Tomasz Korzeniowski twórca serwisu poinformował o nowościach jakie pojawiły się w kolejnej wersji.

 

Z najważniejszych, widocznych zmian warto wspomnieć o polskim interfejsie, możliwości logowania się do serwisu za pomocą konta z Facebooka, czy edytor wysiwyg do wprowadzania tekstów. Z aktualizacji mniej widocznych, ale równie, jeśli nie ważniejszych należy wymienić ulepszenie modułu do nauki. Tomek Korzeniowski zapowiada, że w serwisie w ciągu kilku tygodni będą się sukcesywnie pojawiać nowe funkcjonalności.

 

Według mnie autorzy serwisu podeszli do jego wykonania w bardzo właściwy sposób, tzn. przygotowując od razu wersję angielską, a dopiero później dostosowując go do polskich realiów. To już na starcie zwiększa możliwości dotarcia z ciekawą funkcjonalnością do większego grona internautów. Dodatkowym plusem jest również wykorzystanie podstaw gotowego algorytmu uczenia się poprzez powtarzanie. Dzięki wykorzystaniu sprawdzonego sposobu na naukę jest mniejsze prawdopodobieństwo popełnienia błędów w implementacji głównej funkcjonalności serwisu. Generalnie oceniam omniememo.com bardzo na plus i czekam na kolejne aktualizacje. Tymczasem zarejestrowałem się i rozpocząłem kurs podstaw języka hiszpańskiego.

2 komentarze:

  1. Anonimowy9:59 PM

    Zacheciłeś mnie i od paru dni uczę się tam. Do niczego! Na przykład system daje mi 60 powtórek, ale jedna kartę powtarza wielokrotnie i to zaraz po sobie, tak że w sumie powtarzam 15 kart, a trzeba się naklikać. Jeśli tak będzie działac dalej - wypisuję się!
    SAP

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:15 PM

    mozna obslugiwac z klawiatury

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.