11 maja 2009

HTC G1 v2 aka Bigfoot będzie piękny

Niedługo kończy mi się kontrakt z operatorem komórkowym. Postanowiłem zatem, że w końcu będę mieć okazję zakupu na własność (test HTC G1) telefonu z Androidem. Jeszcze tydzień temu byłem zdecydowany, na HTC Magic, który w wielu porównaniach wypada znacznie lepiej niż iPhone. Jednak pod koniec ubiegłego tygodnia i dodatkowo w weekend zostałem skutecznie zbity z wcześniejszych pomysłów. Co się takiego wydarzyło? W sieci pojawiły się najpierw informacje o wprowadzaniu nowego modelu HTC G1 v2, a następnie jego pełnowymiarowe zdjęcie - w pełnej rozdzielczości do zobaczenia na portalu Boy Genius Report.


Z ciekawych informacji:
- telefon będzie dostępny w październiku tego roku w USA (w Europie patrząc na HTC Magic, może być szybciej);
- smartfon będzie mieć pełną klawiaturę QWERTY schowaną pod przesuwanym ekranem;
- HTC G1 Bigfoot będzie kosztował około 150 dolarów w dwuletnim kontrakcie.

1 komentarz:

  1. Racja, G1 to rzeczywiście świetny telefon. v2 wygląda jeszcze ciekawiej! Zupełnie jak mój HTC SPV m3100 (ze względu na klawiaturę QWERTY, która wciąż jest rzadkością), tylko cieńszy i z lepszym OS-em ;)

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.