22 lipca 2008

Beta onet oficjalnie nową odsłoną Onet.pl

Według informacji jaką można odnaleźć na stronie serwisu Onet.pl, w najbliższym czasie nastąpi wyłączenie, rezygnacja ze starego layoutu strony. Już teraz witryna dostępna pod adresem http://onet.pl wskazuje na nową odsłonę serwisu, która jeszcze niedawno była w wersji beta. O przemianie jednego z pierwszych serwisów informacyjno-rozrywkowych w Polsce pisałem już wiele razy. Warto prześledzić zarzuty i pochwały z pierwszego wpisu, a także informacje jakie znalazły się w następnych <2>, <3>, <4>.
Generalnie wprowadzone uaktualnienia oceniam na duży plus. W porównaniu do tego co zostało zaprezentowane na początku zespół pracujący nad nowym onetem postarał się i otrzymaliśmy produkt warty odwiedzenia i przyjrzenia się. Boleć może jedynie fakt, że według wzoru z pierwszej, głównej strony serwisu nie zmieniono kolejnych podstron z wybranych kategorii, ale być może zostanie to zrobione w dalszej kolejności.
PS. Jestem zadowolony z przygotowania sidebara tak jak chciałem, być może ktoś z onetu trafił przypadkiem na mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.