25 lipca 2008

Problemy z ładowaniem tematu graficznego po raz drugi

Doszedłem do tego dlaczego czasami motyw graficzny Blogy Illacrimo, który wybrałem nie ładuje się w całości. Otóż sprawa jest prosta, bo chodzi o domenę. Gdy korzystam po prostu z adresu Bloggerowego, to ładowany jest każdy element motywu. Jeśli jednak podepnę domenę pod bloga, od razu można zaobserwować problemy.
Wyjścia, z tej sytuacji są dwa.
1. Rezygnacja z Bloggera i przeniesienie na wordpressa.
2. Znalezienie rozwiązania.

Na razie skupiam się na punkcie 2. jeśli nie będę go w stanie spełnić, to przejdę do planu 1. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.