21 września 2007

Ekipa S01E03 - czyli marny atak neonazistów

Za nami kolejny odcinek popularnego już polsatowskiego serialu Ekipa.
Muszę przyznać, że tak jak byłem pozytywnie zaskoczony poziomem drugiego odcinka, tak jestem zaskoczony tym z numerem 3. Tyle tylko, ze mało pozytywnie. Odcinek nie wnosił nic do serialu.
Miał chyba pokazać, że nowy premier jest silny i potrafi podejmować trudne decyzje, ale ...
nie było w tym ani krzty napięcia, akcji, wszystko działo się bardzo wolno. Fabuła? przecież już w poprzednim odcinku premier mówił, że zatrzyma wszystkich ludzi w pracy, to niby do czego przypiąć początek 3 odcinka.
Ogólnie 3/10, choć nie wiem czy nie jeszcze mniej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.