17 września 2007

TTSz S01E03

W serwisie itvp.pl pojawił się kolejny epizod serialu Tajemnica Twierdzy Szyfrów, więc nie pozostało mi nic innego jak go obejrzeć:)
Kilka słów podsumowania:
Odcinek trzecie trzyma napięcie z poprzedniej części. Jest jednak dużo bardziej wciągający i gdy się kończy czuje się pewien niedosyt, że trzeba będzie czekać kilka dni na nowe przygody kapitana Jorga:) Po obejrzeniu trzech pierwszych odcinków mogę śmiało stwierdzić, że klimat serialu nie jest nastawiony na wartką akację, ale bardziej na zaciekawienie widza tematem (i to by się zgadzało z pewną wypowiedzią, którą czytałem, że TTSz bliżej do Sensacji XX wieku). Nie jest to jednak wada serialu, bo jeśli ktoś lubi klimaty wojenne obejrzy go z przyjemnością. Wróżę TTSz szybkie wydanie na DVD i dużą sprzedaż :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.