11 września 2007

TTSz - S01E01

Właśnie jestem na świeżo po obejrzeniu nowego serialu produkcji Telewizji Polskiej, który został nakręcony na podstawie książki Bogusława Wołoszańskiego, o tym samym tytule. Więcej informacji o fabule serialu można znaleźć pod adresem WWW. Ja natomiast chciałbym napisać kilka słów o samej produkcji.
Tak więc...
Po obejrzeniu pierwszego odcinka jestem pod wrażaniem. Film jak na polskie warunki trzyma w napięciu. Występujący w nim aktorzy też sobie nieźle radzą. Natomiast razić mogą trochę momenty "artystyczne", na które w filmie według mnie sensacyjnym jest przeznaczone zbyt dużo czasu. Ogólnie fabuła jest wciągająca i już nie mogę się doczekać piątku. Pamiętajcie to jeden z nielicznych momentów kiedy warto włączyć TV - 20.20 TVP1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.