10 września 2007

NEXT i pozostałe projekty

W nawiązaniu do poprzedniego wpisu muszę niestety stwierdzić, że z braku czasu serwis http://blog.legialive.pl nie jest rozwijany w sposób jaki bym sobie tego życzył. Jednak jeśli znajdę tylko trochę czasu powrócę do tematu.
Co do dwóch kolejnych projektów czyli CRPD i kalendarza seriali, to wszystko jest na dobrej drodze. CRPD już jest praktycznie wdrożony (choć nie jestem zadowolony ze swojego udziału w tym projekcie - włożyłem w niego zbyt mało), a kalendarz seriali jest w trakcie projektów. Na koniec chciałbym wspomnieć, o ostatnim z projektów, który współtworzyłem. Otóż firma Bauer sp. z o.o. sp. k. zachęcona sukcesem znanego w świecie informatyki PC Formatu, zdecydowała się na uruchomienie kolejnego pisma z branży IT. Nowy magazyn będzie mieć nazwę NEXT i ma mierzyć trochę wyżej niż PCF.
Magazyn przeznaczony jest dla profesjonalistów IT, zaawansowanych użytkowników komputerów oraz dla osób interesujących się technikami komputerowymi.
Grupę docelową tworzą administratorzy systemów i sieci, programiści, webmasterzy, pracownicy firm komputerowych, właściciele małych firm komputerowych, studenci i uczniowie kierunków technicznych, entuzjaści technik komputerowych.
Więcej informacji na stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.