19 września 2007

itcore.pl start 27 wrzesnia 2007

Wiadomość z bloga Michałą Osmendy http://michal.osmenda.com


ITCore.pl - odliczanie rozpoczęte

ITCore.pl - następca WSS i CodeGuru, startuje 27-go września z dużą pompą i z dużymi nadziejami. Choć nie uczestniczyłem w projekcie od początku, bo zaledwie dołączyłem w fazie testowania, czuję się częścia tego największego, w zamiarach, portalu technologicznego i postaram się przylecieć do Warszawy na premierę. Mam nadzieję, że moje nocne testowania będą przydatne.

Powodzenia ITCore.pl!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.