16 września 2007

TTSz S01E02

Odcinek drugi Tajemnicy Twierdzy Szyfrów mile mnie zaskoczył. Był dużo lepszy niż pierwszy pilotażowy pod każdym względem. Nie było już przestojów w akcji, a i co ciekawe pojawiły się tak dobrze znane z seriali zagranicznych flash backi, czyli powroty do tego co wydarzyło się w przeszłości bohatera. Dialogi mogą wydawać się trochę sztuczne, ale podobno serial ma się jeszcze rozwinąć. Za to scenografię mogę ocenić na 10/10. Ogólnie odcinek na 8/10, gra Małaszyńskiego podoba mi się coraz bardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.