01 października 2007

Ekipa s01e04

Niestety i tym razem się zawiodłem.
Kolejny odcinek, który miał wyjaśnić sprawę ataku nazistów nic do serii ciekawego nie wzniósł. Gra aktorów była wręcz beznadziejna i co najgorsze strasznie sztuczna (niestety tak się dzieje jak zatrudnia się nie aktorów). Na zakończenie stwierdziłem, że chyba jednak Ekipa nie będzie rządzić jesienią, a szkoda, bo marnuje się całkiem ciekawy temat, który właśnie ciągnął serial.
Dla potwierdzenia wyniki oglądalności, za serwisem Wirtualnemedia.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.