08 października 2007

Ekipa S01E05

Nie wiem dokładnie od czego zależy, to że ten serial mi się podoba. Ale wiem jedno, kolejno jeden odcinek jest wspaniały, a kolejny beznadziejny. Tak jest i tym razem, po według mnie dwóch fatalnych ostatnich odcinkach piąty (S01E05) okazał się bardzo udany. Mam pewne przypuszczenia, ale nigdzie nie znalazłem potwierdzenia mojej teorii:)
Za dobry lub "kiepski" odcinek odpowiada reżyser. Pierwsze dwa odcinki według IMDB wyreżyserowała Agnieszka Holland i jak zainteresowani wiedzą były to do tej pory najlepsze epizody. Kolejne dwa to po prostu klapa. Niestety nie znalazłem informacji, o tym kto je reżyserował. Tak samo jak o piatym, który według mnie bardziej mi się podobał.

Jedno jest pewne. Odcinek piąty pt. "Malowany premier" to głównie wyznanie przez Nowasza ukrywanej przez ból lat 60. prawdy. Jednak nie mniej ważna wydaje się sprawa sporu na Morzu Bałtyckim o złoże ropy. Swoją drogą ciekawe jakby zareagowali nasi politycy w takiej sytuacji. Inne wątki jak ten z próbą wykorzystywania papieru ekologicznego w biurze premiera, czy sprawa z ustawą rolictwa wydają się mocno pobocznymi wątkami. Jednak gra aktorów, którzy w nich występują powoduje, że nie są one nudne i chce się je oglądać. Nie mogę się już doczekać E06. Mam nadzieje, że będzie równie dobry jak E05.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.