12 października 2009

W ubiegłym tygodniu…

Od kilku tygodni staram się systematycznie, czytaj: przynajmniej raz dziennie, umieszczać w www.webatech.pl ciekawe teksty. Od tego tygodnia będę publikował również skrót informacji z poprzedniego tygodnia, który będzie pojawiał się w niedzielę lub poniedziałek. Tak więc, w ubiegłym tygodniu na webatech.pl można było przeczytać:

5 października: 10 rozszerzeń do Firefoksa – bezpieczeństwo

6 października: Photosketch: automatyczne tworzenie zdjęć

7 października: Monitorowanie mediów 

Google Chrome OS – moja analiza

8 października: Google Flu Trends – śledź grypę

9 października: Monitorowanie mediów z ATTENTIO

 

UPDATE:

Oprócz wpisów z webatech.pl w zestawieniu znajdziecie również informacje o moich poradnikach jakie w każdym tygodniu znalazły się w sieci. W poprzednim niestety tylko jeden wpis:

5 października: Piszemy bloga z Google Sidewiki

 

Jeśli ktoś jeszcze nie czytał to zachęcam zwłaszcza do przyjrzeniu się Google Chrome OS – moja analiza.

2 komentarze:

  1. Sugerowałbym jeszcze listę artykułów z Poradnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł. Myślę, że takowa też znajdzie się w cotygodniowym podsumowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.