09 października 2009

Monitorowanie mediów z ATTENTIO

Zgodnie z obietnicami, dzisiaj pojawił się mój tekst na temat narzędzia do monitorowania mediów internetowych. Poniżej wstęp, a całość przeczytacie na i.com.

 

W ostatni wtorek - 11 października - w Warszawie odbyła się prezentacja narzędzia Brand Dashboard, które umożliwia monitoring i analizę mediów internetowych. Interaktywnie.com uczestniczyło w tym spotkaniu, które zorganizowane zostało z okazji powstania Digital Media Consulting - polskiego partnera ATTENTIO - twórcy Brand Dashboard.

czytaj więcej…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.