16 października 2009

Stare media: Reaktywacja - relacja

Wczoraj w Warszawie pod hasłem "Stare media: Reaktywacja" odbyło się II forum MEC Interaction. Już z zapowiedzi i początkowej prezentacji można się było dowiedzieć, że"Media cyfrowe stale zmieniają otaczającą nas rzeczywistość, a konsumenci zyskują kontrolę nad tym, kiedy i z jaką treścią chcą się zetknąć. Cyfryzacja mediów zmienia także istotnie sposób, w jaki marki powinny komunikować się z odbiorcami przekazu...". Pierwsi prelegenci postawili również tezę, że stare media nie stoją na straconej pozycji, a nawet nowym środkom przekazu będzie trudno działać bez współpracy z dotychczasowymi graczami na rynku.

czytaj dalej… (mój tekst na Interaktywnie.com)

 

Specjalnie dla Ciebie również inne artykuły:
Google Chrome OS – serce już pulsuje
Windows 7 w MacOS X Snow Leopard
Photosketch: automatyczne tworzenie zdjęć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.