07 października 2009

Monitorowanie mediów

Wczoraj miałem sposobność być na prezentacji Attentio i jej polskiego partnera DMC. Firmy prezentowały narzędzie do badania zjawisk w internecie, na portalach, blogach i twitterze. Podbno firma pracuje już nad wdrożeniem innych mediów społecznościowych, w tym Facebooka i Blipa. Nie jestem tylko przekonany co do metodologii obliczeń. Nie mniej zapraszam do przeczytania tekstu, który pojawi się prawdopodobnie dzisiaj lub pojutrze.

dmc

Przygotowałem dla Ciebie również inne artykuły:

Android Developer Challenge - ciekawy system oceniania
Piszemy bloga z Google Sidewiki
Omnimemo - kolejna beta już dostępna

2 komentarze:

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.