12 października 2009

Google Wave – testy i poradnik

Od dzisiaj, dzięki zaproszeniu od @sh33run’a (blogip.pl, sher.pl), rozpoczynam testy Google Wave. Zapewne pojawi się wiele wpisów teoretycznych i praktycznych (poradnik.webatech.pl) na jego temat. Na początku film “What is Google Wave” plus poradnik jak uruchomić aplikację w swojej przeglądarce.

 

 

Specjalnie dla Ciebie przygotowałem także inne artykuły:
Google Chrome OS – pokaz możliwości
Google Chrome 5.0
AndroidOS prawdziwie open source

2 komentarze:

  1. Pawle, byłem jeszcze w sierpniu w Google Polska na pokazie/warsztatach przed-beta-premierowych i moje wrażenia są jednoznaczne - jeśli ludziom podaoba się i czują potrzebę korzystania z takiego twittera/blipa/flakera to i wave się przyjmie. Ne jest to jakieś cudo tylko kolejne zintegrowane narzędzie komunikacyjne raczej do umawiania się w real-time kto co przyniesie do picia na imprezę niż do jakichś poważnych zastosowań.

    pozdr.
    pn

    OdpowiedzUsuń
  2. @Max Egger: pewnie tak, tyle że w takiej formule w jakiej teraz jest GW, to nic tak bardzo, bardzo, bardzo intresujacego, jak próbuje to sprzedać google. Nie należy zapominać, że wiele projektów Google padło.

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.