30 sierpnia 2009

Pierwszy konkurs na start!

mac_editionZ okazji startu poradnika oraz wydania nowej wersji systemu Apple MacOS X Snow Leopard przygotowałem dla Was konkurs, a w zasadzie losowanie w którym do wygrania jest roczna subskrypcja na pakiet Symantec Norton Internet Security Dual Protection Mac Edition wartości około 700 złotych! Więcej o nim można przeczytać na stronie chip.pl, warto jedynie zaznaczyć, że zawiera zarówno wersje dla Windows, jaki MacOS X.
Warunkiem koniecznym wzięcia udziału w losowaniu jest:
1. Stworzenie wpisu na flakerze lub blipie z nazwą przeglądarki, której używasz i listą rozszerzeń (minimalnie 2 maksymalnie 5). Do wpisu należy dodać tag #webatechkonkurs01.
2. Dodanie kanału RSS poradnika lub dodanie go do sieci znajomych Google (widżet Osoby obserwujące).
Starałem się, żeby warunki były do spełnienia dla wszystkich chętnych. Liczę na uczciwość. Konkurs trwa do środy (2.09.2009) do godziny 12:00. Zwycięzcę podam o godzinie 15:00 tego samego dnia. Wysyłkę nagrody sponsoruję jedynie w granicach Polski. Zapraszam do wzięcia udziału i zapowiadam, że niedługo kolejny ciekawy pakiet aplikacji.

2 komentarze:

  1. Trochę to nie fair :) używam Safari bez rozszerzeń :) mam wypisać pluginy ? :) flash, java :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To też będzxie się liczyć:) ale zapraszam na flakera, bo muszę mieć porządek :)

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.