15 stycznia 2009

Software Developer's Journal 01/2009

W numerze 01/2009 SDJ zainteresował mnie artykuł o tworzeniu graficznych interfejsów użytkownika - Biblioteka senseGUI, czyli GUI z automatu. Autor przedstawia w nim sposoby tworzenia GUI w języku JavaScript z wykorzystaniem biblioteki senseGUI. Na początku wszystko jest OK, trochę teorii i ... oczekiwałem jakiegoś działania, a tutaj bardzo prosty przykład jak wykorzystać bibliotekę, bez żadnych smaczków i trików. Coż może nastawiłem się na zbyt wiele. Dobrze, że za miesiąc będzie kolejna część, bo wtedy może dowiem się czegoś co na prawdę mnie zaciekawi. A tak swoją drogą to jestem ciekawe jaki odsetek interfejsów tworzony jest przy użyciu tylko konsoli. Wydaje mi się, że współczesne edytory graficzne są na tyle dobre, że odchodzi się od takiej praktyki. Ja sam staram się nie programować interfejsu ręcznie, nie ma na to czasu.

PS. Tekst powstał przy współpracy z serwisem Blogvertising.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.