Serwis Pstro przeznaczony jest dla indywidualnych konsumentów, którzy na co dzień szukają usługodawców, chcą pisać opinie na ich temat, poznawać inne osoby, dzielić się z nimi swoimi handlowymi perypetiami, doradzać, odradzać, pytać i budować znajomości. Pstro.pl jest również przeznaczone dla samych właścicieli i pracowników podmiotów, na temat których pisane są opinie. Jest to kanał informacji zwrotnej pochodzącej od klientów. Zamieszczane opinie powinny być wówczas traktowane jak papierek lakmusowy prowadzonej działalności. Pozytywne opinie, to nic innego jak pochwały mówiące „rób tak dalej”. Negatywne opinie, to oznaka, że czas coś zmienić.
Mimo faktu, że za Qype stoi firma z serwisami w cełej Europie, to właśnie Pstro wydaje mi się łatwiejsze i przyjemniejsze w użyciu. Pewnie dlatego, że nie jest tak przeładowane, jak konkurencja. Ma jednak kilka mankamentów nad którymi przynajmniej bym się zastanowił (jeśli byłbym projektującym serwis):
1. W Pstro można opisywać miejsca, firmy w różnych miastach, ale bardzo trudno się je zmiania. Według mnie powinien być łatwiejszy wybór mniejszych miast np. typowo turystycznych.
2. Gdy dodajemy np. restaurację i niby wybiramy gdzie chcemy ją umieścić, to w formularzu musimy uzupełniać te dane ponownie.
3.
4. Skoro ma być porządnie i profesjonalnie, to przyczepiłbym się jeszcze do kodu miejscowości, który powinien być proponowany.
To tyle. Ktoś kto pracuje nad Pstro.pl wykonał bardzo fajny serwis.
Dzięki za krzepiące słowa i uwagi.
OdpowiedzUsuńWszystko zapisujemy, omawiamy, dyskutujemy i będziemy stopniowo realizować.