02 stycznia 2009

Gmail znowu mnie zaskoczył

Jakoś przeoczyłem bardzo przydatną dla mnie aktualizację w serwisie Gmail. Korzystam z wielu kont pocztowych Google, nie tylko ze względu na pojemność, ale przede wszystkim na zróżnicowanie adresów e-mailowych. Kilkanaście miesięcy temu kiedy podłączałem inne skrzynki pod volfen@gmail.com zauważyłem pewną prawidłowość. O ile bez problemu mogłem podpiąć adres z Wirtualnej Polski, czy Gazety, o tyle z samym Gmailem był o dziwo duży problem. Czyli nie dało się tak bezpośrednio. Oczywiście znalazłem obejście tego rozwiązania w postaci filtru i automatycznego forwardowania z jednego konta na drugie, ale było to niejako podejście dookoła.

Dzisiaj sprawdzając ustawienia sygnatur postanowiłem dodać jeszcze jedno konto e-mailowe od Google, trochę bardziej reprezentatywne Pawel.Wojciech.Malkowski gmail.com. Bardzo zdziwiłem się kiedy Gmail oznajmił mi, że mogę bez problemu dodać inne konto pocztowe Google. A jednak potrafią zrobić coś dobrze:)

Mini poradnik: Jak podłączyć inne konto pocztowe Google do używanego Gmaila?
Logujemy się do Gmaila, wybieramy Ustawienia (Settings), przechodzimy na Konta (Accounts). Następnie klikamy na link Add another mail account. W oknie, które się otworzy wpisujemy adres e-mail konta jakie chcemy dodać. Klikamy na przycisk NEXT i na kolejnej planszy uzupełniamy potrzebne dane jako serwer POP wybierając oczywiście pop.gmail.com. Na koniec klikamy na przycisk Add Account i gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.