28 lipca 2009

Nadchodzi nowy Skąpiec

Dzisiaj Skąpiec.pl - jedna z najpopularniejszych w Polsce porównywarek cen (obok Ceneo, Nokautu i Radaru) zapreznetowała nową odsłonę serwisu (na razie w testach beta). Internauci mogą już podziwiać nowe logo i zmieniony interfejs. Niektórym Skąpiec wyświetla się od razu w nowej odsłonie, pozostali mogą wybrać wygląd strony. Do dyspozycji mają dwie wersje: tradycyjną oraz „świeżą”. Do nowego layoutu prowadzi button umieszczony na stronie głównej, obok logo serwisu.
Według informacji prasowej:
Przygotowując nowy design, zespół projektowy Skąpiec.pl postawił na minimalizm i przyjazność dla użytkownika. Stonowana, a zarazem wyrazista kolorystyka i układ strony wydobywać mają najważniejsze dla internauty treści.
Według mnie wyszło to rzeczywiście na dobre i nowy Skąpiec prezentuje się o niebo lżej. Dodatkowo duża czcionka i zdjęcia umieszczone na białym tle wyglądają bardziej pozytwniej niż poprzednio. Nie jestem jednak przekonany do nowego logo, choć może do tej wersji serwisu jest rzeczywiście bardziej odpowiednie, mi jednak bardzo podobało się poprzednie.


To co zmieniłbym w serwisie, to dodałbym trochę więcej Ajaxa i nie ładował strony na nowo przy każdej zmianie np. w kategorii. Trochę na wyrost są też te cienie pod każdym z boxów - nie rozumiem potrzeby ich istnienia. Jednak co ważne nie jest to jeszcze ostateczny wygląd i być może zespołowi projektowemu uda się poprawić to i owo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.