24 czerwca 2009

Dlaczego HTC Magic w Polsce nie jest tak magiczny jak za granicą

htc_magicHTC Magic nazywany wcześniej G2 od 15 czerwca jest dostępny w sieci Orange dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jednak oprócz osób zainteresowanych nikt nie wie o istnieniu tego modelu. Dziwi mnie fakt, że tak duży i doświadczony operator jakim wydaje się być Orange na fali rosnącej popularności smartfonów z Androidem nie zainwestował w promocję modelu. Nie mówię nawet o bilbordach na ulicach, czy reklamie w telewizji, ale o tym, by chociaż na własnej stronie zajawić pojawienie się nowego smartfona, który jak spojrzeć za zachodnią granicę, bije rekordy popularności (niedawno znaleźć można było informację o sprzedaży 1 mln. urządzeń). W tym postępowaniu dziwię się, również firmie HTC, która podpisała taką umową, która nie zapewnia, im wystarczającej sprzedaży.

A może to ja się mylę i HTC Magic sprzedaje się, jak świeże bułeczki albo chociażby, tak jak Era G1 w ubiegłym roku? Niestety, do takich danych nie każdy ma dostęp. Z chęcią zatem oczekuję kolejnych telefonów wyposażonych w Androida. W erze na bank coś się znajdzie (obstawiam Samsunga), ale może włodarze Play również postaraliby się o ciekawy model wywołujący nie małe emocje.

Swoją drogą ciekawe, czy iPhone 3GS pojawi się tylko w Erze i Orange, czy może także i w innych sieciach?

7 komentarzy:

  1. U mnie w mieście, jeździ kilka busów obklejonych reklamą htc magic z oranage, więc jakaś tam mała promocja jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jonmar9:21 PM

    W tv reklama też leci, z tym że jak informują w niej, telefon jest dla klientów biznesowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się, że nie spotkałem, więc pewnie nie jestem targetem.
    Na jakim kanale i o której godzinie leciało?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież HTC Magic ma dość intensywną kampanię TV z naprawdę fajnym spotem (w porównaniu np. do amerykańskiego spotu Pre, czy nawet nowego iPhone'a).

    Ja oglądam głównie TVN24 i tam widzę tą reklamę w co drugim bloku reklamowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. :/ to dowodziłoby faktu, że kierują Magic dla biznesu. Szczerze to nie rozumiem tego faktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A do kogo mają kierować? Nastolatki mogą czytać o G2 z wypiekami na twarzy, ale dwóch klocków na telefon nie wydadzą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry, ale to do mnie nie przemawia. Przecież iPhone jest w takiej samej cenie. Poza tym Orange w Polsce ustaliło ceny Magic na wysokim poziomie, w porównaniu do tych jakie są na zachodzie.

    OdpowiedzUsuń

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.