01 lutego 2009

Zaszufladkuj swoje opinie i porozmawiaj o gustach - Szufler.pl

Kilka tygodni temu usłyszałem o polskim serwisie, w którym będę mógł zapisać i ocenić każdy obejrzany film, czy przeczytaną książkę. Dodatkowo miał on także proponować mi tytuły, które najbardziej pasowałyby do mojego gustu. Pomyślałem SUPER w końcu ktoś zrobił to czego potrzebowałem.

Serwis, o którym wyżej mowa to oczywiście Szufler.pl - projekt Artura Kurasińskiego, o którym media, a przede wszystkim blogi informowały już kilka tygodni temu. Nie będę się zatem rozpisywać nad jego funkcjonalnością, tylko postaram się ocenić serwis.


Jak wspomniałem Szufler.pl, to miejsce w sieci, którego mi brakowało. Jest prosty w budowie, ma intuicyjny interfejs (nie można się zgubić w gąszczu opcji) i ściśle określona funkcjonalność. Dzięki temu jego odbiór już od pierwszej chwili jest jak najbardziej pozytywny (no może do deskowo-parkietowego tła trzeba się trochę przyzwyczaić). Co więcej zagłębiając się w serwis spędza się w nim nie 3, nie 5, ale 15, 30 minut, chyba że zamierzamy tylko sprawdzić określoną pozycję. Ogólnie Szufler podoba mi się, ma jeszcze nie do końca dopracowany system rekomendacji (Artur Kurasiński na swoim blogu wspomniał, że zacznie on funkcjonować jak z systemu będzie korzystać wiele osób). Podsumowując uważam, że serwis na pewno będzie znakomitą bazą dla wielu audio-wideo-game maniaków (aha i książko). Mi się podoba i uważam go za jeden z najciekawszych projektów jakie się w ostatnim czasie pojawiły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.