27 czerwca 2008

Nowości w Bloggerze

Jak niektórzy wiedzą zanim wszelkie nowości trafią na domyślną platformę bloggera, są najpierw testowane przez chętnych, którzy zapiszą się na draft.blogger.com. Dzisiaj znalazłem informacje o nowościach jakie pojawiły się na owej platformie, a więc postanowiłem wspomóc programistów zatrudnianych przez Google i przystąpić do testów.

Do większych uaktualnień jakie możemy znaleźć po zapisaniu się na draft.blogger.com można zaliczyć:
  • nowy edytor tworzenia postów: nowy layout, nowe funkcje, generalnie bardziej przejrzyście;
  • Google Webmaster Tools: wspomaganie weryfikacji kilku blogów jednocześnie;
  • ranking pod każdym postem: jak wiadomo w celu sprawdzenia co podoba się internautom, a Google być może po to żeby wyżej premiować wpisy w wyszukiwarce;
  • Import/Export: najważniejsza funkcja w nowym sorcie, umożliwia łatwy, prosty i przyjemny wykonanie kopii archiwalnej na dysku w postaci pliku XML;
  • komentarze z Google Accout i OpenID: wydaje mi się że już działają w wersji standardowej, ale znalazłem w opisie więc prezentuję.
Jeśli ktoś ma ochotę spróbować to polecam odwiedzenie strony draft.blogger.com. Dzięki temu możemy udoskonalić platformę blogową, z której korzystamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.