11 kwietnia 2008

µTorrent (uTorrent) a miTorrent

Ostatnio zauważyłem duży wzrost oglądalności jednej z moich podstron na której reklamowałem nową wersję µTorrenta - link. Ta niby pomyłka wynika zapewne z mojego błędu i po prostu zapisania nazwy fonetycznej tego popularnego programu do pobierania danych z sieci BitTorrent. Zatem raz jeszcze µTorrent i miTorrent to jedna i ta sama aplikacja.
Jej najnowsze wersje można pobrać klikając na link po prawej stronie w sekcji Download lub Download BETA, w zależności jaka wersja cię interesuje.
Pobierz (download) wersje miTorrenta (uTorrenta), której ja używam.

PS. Co do działu Download, to znajdziecie tam programy, których używam lub które uważam za bardzo ciekawe.

Jeśli szukasz plików torrent użyj wyszukiwarki:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.