17 kwietnia 2008

Mój mini Firefox

Jako przeglądarki używam oczywiście Firefoksa, tyle tylko, że minimalizuje go do takiej przeglądarki jakiej potrzebuje. Mój mini Firefox:



W związku z tym, że stworzyłem mało wydajne wideo i nie bardzo jestem w stanie zrobic videocasta w wysokiej jakości to proponuję mały opis tego co widać na filmie:
1. Klikam prawym przyciskiem myszy na pasku przeglądarki i wybieram opcję Dostosuj.
2. Przeciągam wybrane przyciski, w mojej przeglądarce używam tylko "do tyłu, do przodu", na górny pasek obok menu.
3. Przeciągam także pasek adresów i pasek wyszukiwania.
4. Następnie usuwam zaznaczenie z Paska narzędzi nawigacyjnych i Paska zakładek (chowam je).
5. Instaluję dodatek Tiny Menu, który zmniejsza moje Menu do jedej pozycji, wrzucając pozostałe elementy jako podmenu.
To tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.