03 marca 2009

Nowe podejście do WikiMapy, czyli wMapa w akcji

30 lipca ubiegłego roku opisywałem serwis z mapami uruchomiony przez firmę o2. WikiMapa, bo o niej mowa doczekała się kilku akutalizacji, z których można wywnioskować, że programiści mają w końcu czas na dopracowanie projektu.


Po pierwsze nazwa serwisu została poddana tuningowi i została zmieniona z WikiMapa na wMapa (pytam trochę na przekór: Dlaczego nie o2Mapa?). Dodatkowo można zauważyć, że poprawiona została także sama mapa, choć może to być tylko moje wrażenie. Ciekawostką jest także połączenie mapy z danymi z Wikipedii (moduł Widok). Dzięki skorzystaniu z tej opcji można spowodować, że na mapie zaznaczone zostaną np. dworce kolejowe, kościoły, wieżowce, zabytki, miasta i inne informacje. Całość nie jest jeszcze dopracowana graficznie, ale widać (informacji szukaj na jednym ze screenów), że prace ciągle trwają. Czekamy więc na wersję końcową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja aktywność w sieci

O mnie

Moje zdjęcie
Z wykształcenia programista, z zamiłowania pasjonat technologii internetowych, w pracy głównie jako redaktor i twórca wizerunku. Oprócz codziennego badania życia na Flaker, Twitter, Blip, prowadzi własną stronę www.webatech.pl o internecie i związanych z nim technologiach, w szczególności tych, które przedstawiają Google, Apple, Microsoft i Mozilla.